Politika jonë e rimbursimit dhe kthimit zgjat 7 ditë nga dita e dërgimit të produktit. Nëse kanë kaluar 7 ditë nga blerja juaj, ne nuk mund t’ju ofrojmë një shkëmbim produkti ose rimbursim.
Për t’u kualifikuar për kthim, produkti juaj duhet të jetë i papërdorur dhe në të njëjtën gjendje që e keni marrë. Gjithashtu duhet të jetë në paketimin origjinal.
Ka disa situata ku jepen vetëm rimbursime të pjesshme.
Rimbursimi
Pasi produkti juaj të jetë marrë dhe inspektuar, ne do t’ju dërgojmë një email për t’ju njoftuar se kemi marrë artikullin e kthyer. Ne gjithashtu do t’ju njoftojmë për miratimin ose refuzimin e rimbursimit tuaj.
Nëse miratohet, atëherë rimbursimi juaj do të përpunohet dhe kredia do të aplikohet automatikisht në kartën tuaj të kreditit ose në mënyrën origjinale të pagesës, brenda një sasie të caktuar ditësh (7-14 ditë nga data e njoftimit).
Rimbursimet e vonuara ose mungojnë
Nëse ende nuk e keni marrë rimbursimin, kontrolloni përsëri llogarinë tuaj bankare në fillim.
Pastaj kontaktoni kompaninë tuaj të kartës së kreditit, mund të duhet pak kohë përpara se rimbursimi juaj të postohet zyrtarisht.
Më pas, kontaktoni bankën tuaj. Shpesh ka pak kohë përpunimi përpara se të shfaqet rimbursimi.
Nëse i keni bërë të gjitha këto dhe ende nuk e keni marrë rimbursimin, ju lutemi na kontaktoni në info@kosa.mk
Artikuj me zbritje
Vetëm artikujt me çmime të rregullta mund të kthehen. Artikujt e shitjes nuk mund të rimbursohen me çmime të rregullta. Do t’ju kthehet vetëm çmimi që keni paguar.
Shkëmbimet
Ne shkëmbejmë artikuj vetëm nëse nuk përputhen me produktin që keni porositur. Nëse keni nevojë ta ndërroni për të njëjtin artikull, na dërgoni një email në info@kosa.mk dhe dërgoni porosinë tuaj në: 11 TETOR, 23/2-1 SHKUP-QENDRA
Dhurata
Nëse artikulli është shënuar si dhuratë kur është blerë dhe dërguar direkt tek ju, ju do të merrni një kupon dhuratë për vlerën e dhuratës suaj. Pasi të merret artikulli i kthyer, do t’ju dërgohet një kupon me e-mail. Kostot e transportit janë përgjegjësia juaj.
Për të kthyer produktin tuaj duhet ta dërgoni produktin tuaj me postë në: 11 TETOR 23/2-1 SHKUP-QENDRA
Kam nevojë për ndihmë?
Na kontaktoni në info@kosa.mk për pyetje në lidhje me rimbursimin dhe kthimin e produkteve.